Selamat datang ke pariparipeliks punya belog! ;)

New Blogskin

Assalamualaikum

Lama gak kan aku tak update entri baru. Apadehal bukan orang nengok pun blog aku ni. Setakat celah kuku je baik tak payahh. Sebab dulu kan blog aku tak cantik. Template pun guna blogger punya sebab aku dah malas nak edit bagai ni. Menyampah pun ada kekadang tak dapat nak save sebab error. Mencik! Semenjak dah kerja ni (ehem, berlagak!) aku cepat penat pula. Dulu kan tidur sepanjang hari bekerja. Sekarang kena tahan mata sebab duduk opis nanti kena marah dengan supevisor sana. Pui~

sumber; folder baghu

First of all, thank you to kak nadya yang comel gilewssssssss sebab buatkan blogskin pinkies ni. Aku dah kata aku suka kaler pink jadi mohon terima aku seadanya. Jangan nak mengata aku pulak menggedik ke hapebende -.- Okay ekceli aku memang dah terniat nak minta tolong akak nadya ni buatkan sebab tiap minggu aku usha blog dia asik tukar template, tukar kaler blogskin. Jadi aku geram sebab tak dapat sama. Lepastu aku tengok kak paten liyana yang honeykoyuki tu punya blogskin comel gila dengan header dia wewarna-warni. Wehuuu~ So aku buat muka tak malu minta tolong akak nadya. Betul-betul dia buat macam yang aku minta. Teruja sangat okay. Aku tak suka blog yang serabai dan berat dan opkos banyak sangat apps yang tak berkenaan sebabtu aku minta dia buatkan yang simple aje. Lagipun kesian jugakk kang aku banyak songeh akak tu menyampah pulak. (hewhew) 

Dan bila aku minta tu, kitorang having a good conversation dan cara dia layan kita sangat sangat baik dan aku suka bila dia buatkan blogskin ni sebab dia sangat memahami apa yang aku nak. Seronok sangat okay! Lagi satu, kalau korang nak minta tolong dia buatkan pun boleh. Tapi satu syarat. Bak sini doploh sen sebab upah (hehe) Hmm faham sangat mesti tak lawak an. Menyampah! Jadi kalau teringin tapi bosan tengok template yang sama dekat blogskin.com ke apa tu boleh minta tolong kak nadya ni buatkan blogskin korang sendiri okay. Jangan malu~ Okay korang boleh search dan contact dia via facebook dan twitter dia dan insyaAllah kalau ada masa dia akan reply massage korang lelaju :)

Facebook : https://www.facebook.com/nadiaheyqa
Jemput datang ke blog kak nadya : http://loveneddy.blogspot.com/

p.s// Pasai kerja best. Kawan dengan akak dan abang yang jauh lebih tua dari aku tapi perangai serupa budak sekolah. Tapi memasing hormat memasing. Takut sikit sebab tak pernah buat call dengan strangers. Lagi-lagi yang garang, hmm takut :( Harap sangat semuanya okay dan punya hubungan yang baik dalam opis tu. For your info aku kerja di call centre jadi nanti kuruslah jari sebab asik buat call je :D

Kalau kau rasa kosong mungkin Dia belum beri kau kekuatan dalam hidup. Sabar dan tawakal :')

xoxo,
peparipeliks

10 comments:

white lily said...

lawoooo... plus ringan sangatttt

Aina Akmal said...

Comell blog. Ehehe. Simple. Saya suka saya suka. :3

Cik Nadyya said...

hahaahahaha awat la puji meninggi sgt niiii? lekluuuu..hahaha

alaaa biasa je dik uii.. hukhuk terharu pulak EL buat untuk akak ni. hikhik

ehh akak takguna blogskin. guna template biasa je nii..

kalau nak ubah pe2. bagitahu je tau ^^

Cik Nadyya said...

alamak ayat tertinggal~ Terharu pulak EL buat entry untuk akak ni.. huhuhu

Sharifah Amarina said...

Cantik dan kemas ~

Lee Wa Wan said...

simple dan ringan :)i like it... hahaha

nurul hidayah said...

Wohoaaaa cantikkkk *leleh air liur* .. Nanti tak menang tangan la cik nadya kita tu org ramai mintak tolong editkan.. hahaha .. 20 sen ? Cukup ka 20 sen ? Kena mintak lebih sikit . Barang mahal sekarang ni ..huhuhuuu ..

Syaz Harzays Minme said...

waaa.. cantekk nyerrr... nampak simple.. kemas sgt... :D

Syaz Harzays Minme said...

Pandai nya kak nadya kita nih edit kan el.. hihhihi :D..
*nadya.. cepat tutup hidonggg.. hahaha :p *

Yun Sing said...

Lawa la :D Kemas pulak tu.. jeles.. hehehe.. Aik? Call centre? 0,0 *teringat..*

Full Editing by Nadyya Shafiqa. ©Copyright Reserved Pariparipeliks.