Selamat datang ke pariparipeliks punya belog! ;)

Favourito

Assalamualaikum

Kawan cakap kalau dah suka kat orang ni, tiap masa nak ambil tahu pasal dia. Cehh, ayat macam dah jumpa yang baru pula aku ni. Takpun lahh, aku bercerita pasal artis kegemaran. Tak ada lahh kegemaran sangat tapi aku suka tengok muka retis sorang ni. Ayat aku ni macam dia tu duduk sebelah rumah aku je kan -.-' nak usha bagei. Cehh! Aku pun tak tahu kenapa aku boleh terniat nak taip pasal ni dalam entri kali ni. Memang hambar pun kalau baca entri dalam blog ni. Ya lahh aku tak hawtt (puihhh) Ok aku gurau jangan nak judge aku perempuan yang soksok gedik terlebih eh. Bencik!


Jom bercerita tentang main tittle yang aku gembar gemburkan ni. Nama dia Zul Ariffin. Iyaa yang hero cerita Rindu Awak 200% tulahh. Actually aku tak suka dia. Dulu. Sebab rambut dia kelakar dan panjang dan aku memang tak minat lelaki bergayo dengan rambut macam tu. Lagi lagi rambut panjang. Ya tuhan! Tolonglah wahai anak anak Adam, jangan bela rambut panjang seperti perempuan >.< Tak nampak osem langsung kamu bergaya dengan rambut macamtu. Let's changed!


Aku minat dia pun sejak cerita terbaru ni juga, baru perasan rambut dia. Baru perasan betapa kacaknya dia. Baru perasan dia senyum boleh buat hati yang keras ni cair. Hewhew gelenya sokmo! Suara dia lagilah macam cerita omputeh dedulu. Suara besar kan baru nampak kematangan dia. 

Dan aku punya cerita yang agak memalukan diri sendiri. Bila dah buat, menyesal tak sudah pula. Cerita dua hari lepas, dengan  masalah mental punya suka tengok gambar-gambar dia kat instagram. Aku pergi semangat buat video untuk dia guna lagu Estrella - Stay dan hantar dekat dia thru direct massage. Bila dah hantar tu rasa lega lah konon. Bila baca balik apa yang aku tulis, Ya Allah memalukan betul. Ayat ada yang typo, ada yang ayat tergantung. The heck! Eventhough aku tak jumpa dia pun, lagi lah jauh sekali nak bercakap. Tapi tahap kemaluan aku jelas terbukti dan rasa dia macam nak duduk dalam almari diam diam. Padahal tak ada siapa pun tahu aku pergi buat video dan hantar dekat dia. Cis! Menyesal seumur hidup! 
Dan macam biasa, memang aku tak harap pun dia atau orang lain yang aku buat benda yang sama balas apa yang aku buat. At least dia baca. 

Aku tahu ini kisah yang memalukan. Tapi aku rasa dekat sini je boleh luah memandangkan tiada siapa yang kenal aku di sini (nasib baik) Selamat hari raya again guys! Sorry kalau aku ada terover dimana-mana. 

Kalau kau suka, buat. Jangan biar orang lain menguasai siapa dan apa yang patut kau buat.

xoxo,
peparipeliks

8 comments:

Cik Nadyya said...

oh nama dia zul arifin. die handsomeee wooo.. lg2 dia senyumm.. alalala leh cairrrr. errrrr tapi akak ta minat die.. akak minat gilossss kat amran ismail. hihihi sampaikan ade senior akak muka macam amran ismail ponn akak minat gilos2 tauu.. *terokbetol* =p

white lily said...

uiksss... peminat tegorr lah ni.. hokhok... camni nak kena hantar kat abang remy lahh.. heheh

Lee Wa Wan said...

ahahahha... ohhh suke dia ehhh... wan pon kadang2 tengok gak drama dia tu... tp mainly keluarga wan la yang selalu tengok tiap2 ptng :D

Anis Ifham said...

wah, ni dah minat tahap kronik. hikss.

paripari kecil said...

wahhh yeke, ehem apelagi kak ngorat la~
haahha

paripari kecil said...

wooo suka remy ishak ke? cehceh gatai plak~ hahaha

paripari kecil said...

ehhh ohhh familly suka tengok drama dia? pehh macam ada jodoh dengan family jekk ;)
haha :p

paripari kecil said...

ha'a kak memangpun sampai cari twitter/fb/ig dia semua dah kronik la kan?
heheheheh :D

Full Editing by Nadyya Shafiqa. ©Copyright Reserved Pariparipeliks.